return of goods

نحوه مرجوعی کالا

چنانچه قصد عودت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشید، می‌توانید طبق قوانین زیر اقدام به بازگشت کالا کنید.

1. در چه صورت می توانید درخواست تعویض و یا بازگشت کالا بدهید؟ اگر کالای خریداری شده در هنگام حمل و نقل دچار ضربه و آسیب شده باشد. 2. تعویض سایز 3. مغایرت کالای خریداری شده با کالای تحویل گرفته شده

شرایط و قوانین تعویض و بازگشت کالا

اگر کالای خریداری شما از لحاظ مشخصات فنی مانند: سایز، رنگ، جنس و سایر اطلاعات ثبت شده در وب سایت آریامد با کالای تحویل گرفته شده مغایرت داشته باشد، می‌توانید ظرف مدت حداکثر 5 روز از دریافت کالا، فرمی که در انتهای صفحه قرار داده شده را پر کنید و یا در صورت نیاز با شماره 09213637093 تماس گرفته و ما را مطلع کنید و در نهایت کالای خریداری شده خود را مرجوع کنید. محصول دریافتی باید به همان صورتی که به شما تحویل داده شده، به فروشگاه آریا بازگردانده شود و در طی این مدت نباید از محصول استفاده کنید. به این معنا که استفاده نشده باشد و آسیبی به محصول نرسیده باشد. همچنین باید جعبه محصول و بارکد روی آن سالم باشد. (روی جعبه به هیچ عنوان نباید چیزی نوشته شود.) برای تعویض کالای خریداری شده در صورتی مجاز به تعویض و یا عودت کالا هستید که فقط یکبار و روی فرش آن را پوشیده باشید. به هیچ عنوان نباید اثری از استفاده شدن در فضای بیرون، رنگ پریدگی و یا پارگی، بر روی کالا وجود داشته باشد. کالا باید برای عودت مجدداً توسط مشتری به خوبی بسته بندی شده و به همان صورت که از فروشگاه تحویل گرفته شده به فروشگاه عودت داده شود. برای درج علت تعویض و یا ثبت درخواست طریق تماس با پشتیبانی و یا فرم زیر اقدام فرمایید. توجه داشته باشید که در هنگام تحویل کالا به پست یا پیک، برگه رسید خرید شامل نام خریدار، شماره تماس و اقلام خریداری شده را به کالا ضمیمه کنید. هزینه ارسال و بازگرداندن کالا به عهده مشتری می‌باشد. اما اگر درباره مغایرت کالای خریداری شده حق با خریدار باشد، طبق شرایط و قوانین تعویض و عودت کالا، محصول جدید به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. هنگام دریافت بسته خود از مامور پست یا پیک باید آن را مورد بررسی قرار دهید تا اگر کالای خریداری شده دچار آسیب شده باشد، قبل از امضا و بدون باز کردن بسته بندی از تحویل آن خودداری کرده و آن را به مامور پست بازگردانید. توجه داشته باشید که هرگز نباید بدون اطلاع کارشناسان بخش پشتیبانی کالای خریداری شده را به فروشگاه عودت دهید. در صورت عدم رعایت هر یک از نکات بالا، ضمانت کالا از بین رفته و فروشگاه مسئولیتی در قبال کالای مرجوعی نخواهد داشت.
ثبت درخواست مرجوعی